Spellista till morgondagens Spin of Hope

Här sitter jag och lyssnar igenom musiken inför morgondagen, en sista gång.

Ni har väl inte missat att det är Spin of Hope imorgon väl?

I min cykelklass kommer ni få leta er fram i flera olika intensitetszoner och lyssna lyhört på känslan i kroppen och kanske våga ta blicken bort från pulsklockan om du har en sådan.

I spellistan hittar ni bla dessa låtar:

Northern Lights – Enigma

How I Do – Tapesh & Dayne S

Just Be – Tiesto

Tomorrow Can Wait – David Guetta, Chris Willis & Tocadisco

Brighter Than The Sun – Colbie Caillat

…. och många fler härliga låtar!

Klockan 11:00 tar jag över på ledarcykeln under en timme och tänker faktiskt stanna som deltagare också under dagen, om energin finns 🙂

Vi ses!!

 

Om Anna-Karin Wikström

Min passion är min business. Att inspirera och utbilda inom träning och hälsa och sprida budskapet om att vi behöver både yin och yang i våra liv. Dessutom älskar jag att skapa smycken.
Detta inlägg publicerades i Träningstips och märktes , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Spellista till morgondagens Spin of Hope

  1. halsoatiin skriver:

    Jag börjar med Annica nu kl.7… 😉 trodde inte att jag skulle kunna vara med eftersom jag börjar jobba 8.30-21 men ack så glad jag blev. Älskar välgörenhet som är mer än att bara ge 😆😊. Kommer du på yinyoga på tisdag? 😉

Lämna en kommentar