Fortsätt sprida glädje

Jag blir så väldans glad, långt in i hjärtat, när jag ser mig omkring (både i sociala medier världen och i verkliga livet) och ser människor som hjälper andra.

Som inte alls sätter sig själv främst, som inte ser ner på andra eller smutskastar, som inte baktalar eller förstör. Nej, som på riktigt är goda. Som vill hjälpa andra. Som vill lyfta fram andra. Som vill sprida glädje och kärlek.

Som aktivt tar avstånd från att döma och från att prata skit bakom ryggen. Ni är grymma!

Och när tjejer lyfter tjejer, ja då blir jag extra lycklig. För ni vet ju hur tjejer kan vara….

Stort tack till var och en utav er som väljer kärlek och glädje och som sprider detta runt om er!

Namaste ❤

 

Om Anna-Karin Wikström

Min passion är min business. Att inspirera och utbilda inom träning och hälsa och sprida budskapet om att vi behöver både yin och yang i våra liv. Dessutom älskar jag att skapa smycken.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar