Ett möte hindrade mig från att ha min vanliga tisdag

Ett möte hindrade mig från att ha mina vanliga lunchklasser, men istället kunde jag hänga på Nybro och faktiskt vara med på min fina vän Elins yinyoga. Så otroligt lyxigt och välbehövligt. Att få kroppen en massa kärlek och omvårdnad utan yang inslag. TACK Elin för det.

Och när jag ändå var på plats så kunde jag inte motstå att vara med och teama i Bodypump- med Elin. Jag är så tacksam för att gänget tar emot mig med öppna armar när vi får våra infall och teamar. Så ofantligt roligt! Och jag tror att det smittar av sig till resten av gruppen att jag och Elin dels har väldigt roligt ihop och att vi är rätt så synkade och känner varandra så väl. Dreamteam helt enkelt som blir ännu bättre med helt underbara medlemmar som bjuder på sig själva och bara ÄR där! Big like på den!

Avslutningsvis hade jag förmånen och äran att vicka på en Bodybalance som var så välbehövlig efter denna dag. En klass som var så där underbar som den bara kan vara. Prestigelös, ärlig, äkta och känslosam. Tack mina fina deltagare ❤

Och hur kan man toppa denna dag?

Jo, vad sägs om ett glas rött och snicksnack med bästa grannen 🙂

Tacksamhetstisdag in deed!

before

En gammal bild, but I like it! 

Om Anna-Karin Wikström

Min passion är min business. Att inspirera och utbilda inom träning och hälsa och sprida budskapet om att vi behöver både yin och yang i våra liv. Dessutom älskar jag att skapa smycken.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ett möte hindrade mig från att ha min vanliga tisdag

  1. halsoatiin skriver:

    Ni är två änglar… som kommit in i mitt liv. Jag saknar ord för det Ni gör för mig

Lämna en kommentar